Creare magazin online

Experienta de cazare in regim hotelier avuta intr-o tara europeana

Excursia si cazarea in regim hotelier

Cu ceva timp in urma, in sezonul de vara spre toamna, am profitat de o scurta excursie de cateva zile intr-o tara europeana. Motivul acestui sejur a fost cumpararea unui autoturism. Am plecat cu avionul, aterizand undeva in nord si m-am intors in Romania, conducand noua masina achizitionata. Fara a ma grabi, parcurgand doar cateva sute de km pe zi, si vizitand ocazional ce era de vizitat, avand in vedere si itinerarul ales, am inoptat de cateva ori in diferite locatii care erau destinate cazari tip regim hotelier, atat in orasele mari cat si in locuri de cazare apropiate de importantele orase vizitate. In prima seara, cautand cazare, printre sutele de oferte si vizualizand fotografiile, nu am ales nici cel mai mare cost dar nici cel mai mic pret pentru a inopta, orientandu-ma in principal spre un pret mediu si spre un confort acceptabil. Am platit in avans direct online pretul cerut si m-am indreptat catre locatie. Ma asteptam sa fiu intampinat de gazada, insa nu era nimeni prin preajma. Poate ca ajungand eu ceva mai tarziu, am depasit orarul de primire. In scurt timp am primit un neasteptat sms care ma informa detaliat ca pot prelua cheia de la casuta postala x, daca formez codul y si mai apas nu stiu ce butoane la o cutie situata pe peretele cladirii. Ce sa zic ? M-am gandit ca tehnologia moderna m-a devansat, poate e in alt fel cazarea aici, am preluat cheile si dupa ce am urcat o scara exterioara, urmand niste sageti de orientare pe niste alte coridoare intortocheate, am gasit in final si stelara camera.

Confortul cazarii in regim hotelier din nord

La fel ca in fotografii, bineanteles, camera era in regula, amenajata cu mobilier calitativ, dar cu incomodul pat dublu compus din doua saltele si privind spre spatiu de cazare mic in interiorul caruia mai era amenajata si baia utilata cu dus, toaleta si chiuveta, am considerat ca pentru o noapte e suportabila sederea, chiar daca stelele nu reflectau intocmai confortul si chiar daca nu mai aveam ce reclama, sau cui anume reclama ceva, dupa ce deja platisem si ma si cazasem. Mi-am pus in gand ca pentru urmatoarea noapte voi rezerva altceva, tot in regim hotelier, poate o alta camera sau o garsoniera, la pret ceva mai ridicat, peste mediul pretului general, lucru care l-am si facut cazandu-ma la o vila impunatoare despre care, pe un alt site, se spunea ca are bucatarie proprie si zona de luat masa, plus ca proprietarul ofera odata cu intampinarea clientilor o bautura de bun venit.

Facilitati cu plata oferite in regim hotelier

Am fost inacantat pentru ca aici am fost asteptat de gazda careia i-am achitat numerar cazarea, preluand totodata si cheile, dupa ce am vizionat initial camera de dormit. Ma uitam insa insetat, dupa bautura de bun venit, despre care banuiam ca e gratuita, fiindu-mi jena sa cer cumva ceva, pentru ca eram obisnuit ca in Romania sa mi se ofere ca si intampinare. Nici gand, scuze, insa am gasit in zona bucatariei nu proprii ci comune si pentru celelalte camere, defapt singura bucatarie pentru intreaga cladire ce avea noua spatii de cazare, am gasit deci, in spatiul adiacent, adica in zona si aceasta comuna, aceea de luat masa de langa bucatarie, un bancomat de bauturi care functiona cu fise. Neavand unde schimba, in timp util, o minima bancnota in utilele fise, am ocupat, insetat intampinat cu bautura de bun venit, consumand apa de la robinet, camera foarte confortabila nou mobilata si utilata prevazuta cu baie proprie, impecabil aranjata si cu dus plus prosospe. Dimineata urmatoare am servit micul dejun, din propriul bagaj, ca tot nu aveam fise, la aceeasi masa alaturi de ceilalti sapte turisti cazati simultan cu mine in celelalte camere din impunatoarea cladire cu specific de regim hotelier, mediatizata pe respectivul site de cazare.

Primirea turistilor cazati in regim hotelier

Obisnuit cu specificul de regim hotelier din Romania, cu confortul de care am beneficiat in nenumarate randuri, plus ca, familiarizat cu modul de cazare, chiar si cu prezentarea locatiei, si deasemena tot timpul intampinat cu caldura de atatea ori in tara mea, nu mai zic de bautura de bun venit real oferita gratuit in orice locatie pe care am vizitat-o, si nu mai spun ca in Romania nu conteza ce ti se ofera, in sensul ca ti se poate oferi imediat orice tip de bautura, adica poti fi invitat la un pahar de vin, la obisnuita bautura racoritoare sau la o bere ori la un toi de palica sau iti poti potoli seta cu minima sticla de apa plata, chiar si sirop cu sifon, am banuit ca poate nu e potrivit pentru tara in care ma aflam, fiind eu prea pretentios, modul de cum inteleg eu primirea pentru regimul hotelier, sau poate ca sit-ul unde am cautat eu cazare de tip regim hotelier nu era cel mai potrivit.